Tuesday, April 18, 2006

Prvi post AKA Dobrodošli

Dobro došli na blog "Život poslije šampiona."
Ja sam Bojan Marković, autor sitea Šampioni.com koji je svojedobno bio dosta popularan na ovim prostorima. Nakon određenog razdoblja hibernacije, odlučio sam ponovno napisati koju o šampionima, šampionizmu ali i o nekim drugim, prije nespominjanim stvarima.

Kao što piše u zaglavlju, ovaj blog bi trebao biti nasljednik sitea Sampioni.com, koji je već dosta dugo vremena u stanju vegetacije ili kao što bi rekao jedan od razočaranih posjetitelja, "site je umro". Ukoliko niste čuli za taj site ili niste pročitali njegove priče, predlažem da prvo obavite taj zadatak slijedeći maloprije navedeni link. Ako vam se ne da čitati, samo ukratko. Priča ili legenda o šampionima je klasična priča o sukobu suprostavljenih pogleda na svijet. U njoj su pozitivci ljudi koji znaju svoj posao i žele ga pošteno raditi i uživati u njemu, a negativci oni drugi koji možda i ne znaju najbolje raditi ali zato znaju ostale tajne zanata - političke igrice, spletkarenje, ulizivanje i ostalo iz šampionskog arsenala. Zbog totalne pristranosti autora oni prvi se u životu bave programiranjem i uglavnom su na dnu hranidbenog lanca, dok su ovi drugi u pravilu vođe projekata ili menadžeri koji imaju moć da upravljaju onim prvima i da im zagorčavaju život.

Cijeli site Sampioni.com je napisan kao znak revolta prema određenoj firmi i određenim individuama, nešto kao "moj obračun s njima". S obzirom da je pisan sa stanovitim odmakom (skoro godinu dana nakon odlaska iz firme), mislim da sam izbjegao preveliko izljevanje žuči i pravedničkog gnjeva koje obično prati takve osvetničke pokušaje pa je uz pomoć ironije i humora cijela stvar ispala čak i zabavna. Ipak, ljudi koji su se prepoznali su svejedno bili pogođeni, o čemu se također može čitati u jednoj od priča na siteu.

Što je na kraju bilo sa šampionima i šampionskom firmom? Da li sam u firmama nakon šampiona prošao bolje ili lošije? Zašto neću napisati novu Legendu o šampionima iako iskustvo i doživljene situacije praktički tjeraju ruku prema tastaturi? Do kojih sam novih spoznaja došao u ove četiri godine života nakon šampiona? Postoje li megašampioni, ljudi prema kojima su moji junaci samo jadni amateri?
Ako vas odgovor na bar jedno od tih pitanja zanima, bacite s vremena na vrijeme pogled na ovaj blog. Naravno, komentari, pitanja i linkovi na blog su više nego dobrodošli i jamčit će zapravo i opstanak istog, osim ako se ne zadovoljim s time da ga čitam samo ja i uža rodbina i prijatelji. Što stvarno nije neka velika publika ali kad bolje razmislim, i ne zvuči tako loše.

Pozdrav zasad od Bojana

12 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Kud sam se bas danas sjetio pogledat www.sampioni.com... Dobar tajming :). Nadam se da imas dobrih novih materijala i da ces cesce blogirat!

8:34 PM  
Blogger Noctua4u said...

Sto bi se reklo na nasem maternjem jeziku:
"Dear Friend,"
Covek, ti si mi svetla tacka u ovom mracnom vilajetu.
Kad god me sampion pogodi svojim silom, setim se da nisam jedini na svetu i da tamo negde postoje jos neki sampioni koji i drugima zagorcavaju zivot!
Znam da to nije za utehu, ali mi se barem zivot na tren ucini laksim...

8:44 AM  
Anonymous Anonymous said...

Prijatelju,
da si nam živ i zdrav, hvala ti na siteu, učinio si za sve nas, koji smo u sličnim situacijama, puno više nego što si možda i sam svjestan. O samom siteu mogu reći to da mislim da je korektno napisan, kao što kažeš, bez prevelike žuči (mada bi istu skoro i opravdao "pravedni osvetnički gnjev") i ako su se šampioni našli pogođenima, ne bi trebali biti toliko ogorčeni nego učiti iz tog iskustva.
Da se bar svi mogu sagledati iz očiju drugih, a ne živjeti u lažnim neboderima vlastitog ega i sujete, zbog kojih se sa njima vrlo teško može uopće razgovarati.
Hvala ti još jednom na siteu, sad kad vidim da su i drugi imali istih iskustava, lakše mi je da vidim da ipak nisam (jedini) lud :)
Pozdrav svim nešampionima!

12:46 PM  
Anonymous Anonymous said...

orginal site je down..
steta...

2:17 PM  
Blogger Unknown said...

Stranica ti je down.

Ajde obnovi domenu jer je sajt jako vrijedan!!! :)

8:36 AM  
Blogger Unknown said...

PS. kako se moze doci do tebe? Jel me mozes pingnut na G+? Thanks :)

8:37 AM  
Blogger Bojan Markovic said...

Stranica je down jer je istekao account na hostingu a trenutno nisam baš "pri penezi" da bih dao 30$ za nešto što nitko ne čita. Ugodno sam iznenađen da još netko prati ovaj site.

9:39 AM  
Blogger Tvrdy said...

This comment has been removed by the author.

11:41 PM  
Blogger Bojan Markovic said...

Stranica je zbog vjernih sljedbenika obnovljena. Uskoro slijedi modernizacija i nove priče.

11:44 PM  
Anonymous Anonymous said...

Opet je down...

3:30 PM  
Anonymous Filip said...

Sjecam se jos davne 2004/2005 dok sam studirao i radio u "part-time" u jednoj maloj firmi u Zagrebu. Naletio sam na sampioni.com i mislio da se radi o nekom bivsem zaposleniku moje tadasnje firme. Sve je bilo isto... nisam mogao stati citati. Ipak mislim da nije bila moja firma u pitanju, ali... Pretpostavljam da je direktor moje firme poznavao Dodonija ako ne i druzio se s njim.

Steta sto su sampioni.com ugaseni, mislim da bi bilo interesa i za donacije pa da te dokumentarne price budu ponovno dostupne. Mozda cak i na public domain na github ili na neku od platformi sa pretplatom/donacijom pa da ipak ako vec ne zaradis, barem pokrijes neke troskove odrzavanja.

5:47 AM  
Blogger Damir Vadas said...

>Stranica je zbog vjernih sljedbenika obnovljena. Uskoro slijedi modernizacija i nove priče.
Probao sve ali ne nalazim gdje je to stari "sampioni.com" relocated?
Pls link
Hvala
Damir

12:47 PM  

Post a Comment

<< Home